Пазьоха, А.2025-04-012025-04-012023Пазьоха, А. (2023). Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 211–216). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8324В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalконкурентоспроможністьспоживчий ринокторговельні підприємстваметоди оцінки конкурентоспроможностіконкурентна боротьбаcompetitivenessconsumer mаrkettrаde enterprisesmethods of аssessing competitivenesscompetition.Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практикаArticle