Дубецька, В.2025-04-022025-04-022023Дубецька, В. (2023). Формування маркетингової стратегії підприємством роздрібної торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 58–66). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8378У статті досліджено сутність маркетингової стратегії підприємства, наведено основні види маркетингових стратегій підприємства та охарактеризовано процес формування маркетингової стратегії на підприємстві роздрібної торгівлі, розглянуто особливості маркетингової стратегії і магазину «Халі Галі».ukAttribution 4.0 Internationalформування маркетингової стратегіїмаркетингова стратегіяритейлу formation of marketing strategyretail marketing strategy.Формування маркетингової стратегії підприємством роздрібної торгівліArticle