Марченко, М.2025-03-212025-03-212024Марченко, М. (2024). Вибір конкурентної стратегії підприємством в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів. У А. М. Бідюк (Ред.), Фінансово-економічний та психологічний аспекти діяльності підприємства. Фінансово-економічний аспект діяльності підприємства: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. (с. 198–216). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7986У статті розглянуто і проаналізовано підходи до вибору конкурентної стратегії підприємством, місце конкурентної стратегії підприємства в загальній ієрархії планування в компанії, а також, розглянуто феномен конкурентоспроможності, як основного фактору, що визначає положення компанії на ринку у сучасних умовах глобалізації бізнесу.ukAttribution 4.0 Internationalстратегія конкуренціїконкурентні перевагиконкурентоспроможністьпринципи і фактори конкурентоспроможностіетапи вибору конкурентної стратегіїцінності для споживачакомпетенції підприємстваcompetition strategycompetitive advantagescompetitivenessprinciples and factors of competitivenessstages of choosing a competitive strategycustomer valuescompany’s competencies.Вибір конкурентної стратегії підприємством в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесівArticle