Глінський, В.2025-03-122025-03-122024Глінський, В. (2024). Управління персоналом суб’єкта сфери гостинності. . У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 14–20). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7570Ця стаття висвітлює сутність управління персоналом у сфері гостинності, його ключові аспекти та виклики. Вона також досліджує методи підбору та найму персоналу, адаптації та інтеграції новачків, навчання та розвитку співробітників, оцінки їхньої ефективності, розвитку корпоративної культури та методів мотивації та стимулювання. Крім того, у статті наведені основні теорії управління персоналом, що застосовують у сфері гостинності, такі як Теорія X та Y, Теорія потреб, Теорія двох факторів та іншіukAttribution 4.0 Internationalуправління персоналомгостинністьнаймадаптаціянавчанняоцінка ефективностікорпоративна культурамотивація personnel managementhospitalityrecruitmentadaptationtrainingperformance evaluationcorporate culturemotivationУправління персоналом суб’єкта сфери гостинностіArticle14–20