Мержан, К.2025-04-022025-04-022023Мержан, К. (2023). Інтернет-інструменти в рекламній діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 52–58). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8373У статті проаналізовано інтернет-інструменти в рекламній діяльності підприємствами сфери послуг. Обґрунтовано доцільність використання запропонованих інструментів, роз-робка пропозицій та впровадження в рекламну діяльність підприємства сфери послугukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна діяльністьінтернет інструменти advertisingadvertising activityInternet toolsІнтернет-інструменти в рекламній діяльності підприємстваArticle52–58