Кононенко, М.2025-03-182025-03-182024Кононенко, М. (2024). Особливості та принципи рекламної політики на ринку лакшері послуг. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.29–34). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7725У статті висвітлено основні принципи рекламної політики на ринку лакшері послуг у сфері гостинності, проаналізовано вплив сучасних трендів, таких як цифрові технології та зміна споживчих уподобань на розробку та реалізацію рекламних пропозицій для лакшері-сегмента. Визначено особливості рекламної політики в мережах готельного бізнесу, які враховують специфіку сучасного споживача.ukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна політикаринок лакреші-послугреклама підприємствапреміум-сегментadvertisingadvertising policyluxury services marketenterprise advertisingpremium segment.Особливості та принципи рекламної політики на ринку лакшері послугArticle