Носач, Д.2025-01-212025-01-212024Носач, Д. (2024). Вплив соціальних мереж на лояльність споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 261–267). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4824The article is devoted to the current problem of the impact of social networks on consumer loyalty and analyzes current trends in this context. An overview of the influential factors that determine consumer loyalty in social networks is carried out, in particular, interaction with brands, feedback and recommendations of communities, as well as the use of the latest technologies in communication.Стаття присвячена актуальній проблемі впливу соціальних мереж на лояльність споживачів та проводить аналіз актуальних тенденцій у цьому контексті. Здійснюється огляд впливових факторів, що визначають лояльність споживачів у соціальних мережах, зокрема взаємодія з брендами, відгуки і рекомендації спільнот, а також використання новітніх технологій у комунікації.ukлояльністьмаркетингові комунікаціїзміна маркетингових стратегійставлення споживача до брендуloyaltymarketing communicationschange in marketing strategiesbrand attitudeВплив соціальних мереж на лояльність споживачівArticle