Сніцар, М.2025-04-022025-04-022023Сніцар, М. (2023). Стратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринки . У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8359У статті розглянуто ключові аспекти процедури вибору стратегії виходу на зовнішні ринки суб’єктами ресторанного бізнесу. Проаналізовано успішні практики виходу вітчизня-ної ресторанної мережі на зовнішньоекономічний ринок. Розкрито значення кому¬нікаційних інструментів при просуванні на зовнішньому ринку.ukAttribution 4.0 InternationalСтратегії виходу суб’єкта рестораного бізнесу на зовнішні ринкиArticle258–261