Бойко, К.2025-10-072025-10-072025Бойко, К. (2025). Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (281–286). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11582У статті висвітлюється роль маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства як одного з ключових чинників ефективного управління маркетинговою діяльністю. Маркетинг-менеджмент охоплює процеси планування, організації, мотивації та контролю, що дозволяє підприємству досягати стратегічних цілей, ефективно реагувати на потреби ринку та зміцнювати конкурентні позиції.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинг-менеджментуправліннястратегіяконкурентоспроможністьринокпідприємствоmarketing managementmanagementstrategycompetitivenessmarketenterprise.Маркетинг-менеджмент у діяльності підприємстваArticle284-286