Кошелев, В.2025-01-162025-01-162024Кошелев, В. (2024). Маркетингові партнерські програми у сфері медицини. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 30–35). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4044The article analyzes marketing partner programs in the field of medicine. The types of marketing partner programs in the field of medicine are defined, as well as the specific steps of their implementation are detailed. The importance of marketing partner programs in the field of medicine is substantiated. The advantages of marketing partnership in the field of medicine are given. The challenges that the participants of marketing partnership programs in the field of medicine have to overcome in order to increase the effectiveness of cooperation are characterized.У статті проаналізовано маркетингові партнерські програми в сфері медицини. Визначено типи маркетингових партнерських програм в сфері медицини, а також деталізовано конкретні кроки їх реалізації. Обґрунтовано важливість маркетингових партнерських програм в сфері медицини. Наведено переваги маркетингового партнерства в сфері медицини. Охарактеризовано виклики, які мають подолати учасники маркетингових партнерських програм в сфері медицини, для підвищення ефективності від співпраці.ukмаркетингові партнерські програмифармацевтичне партнерствопартнерські відносинипартнерська взаємодіясфера медициниmarketing partner programspharmaceutical partnershippartnership relationspartnership interactionthe field of medicineМаркетингові партнерські програми у сфері медициниArticle