Коваленко Лінда2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/502ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКомунікаційні процеси є основою сучасної діяльності підприємства в умовах динамічності функціонування ринку техніки і обладнання. Підприємство є як носієм, так і учасником комунікаційних процесів. Зважаючи на те, що розвиток та оптимізація внутрішніх комунікацій сприяє підвищенню ефективності функціонування внутрішнього середовища підприємства, вирішення питання оптимізації комунікаційних процесів набуває пріоритетності. Комунікація є одним з елементів взаємодії підприємства на ринку техніки та обладнання. Комунікаційна діяльність сьогодні посідає центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Посилення ролі комунікацій у боротьбі за покупця обумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного вітчизняного ринку. Ефективна комунікаційна діяльність покликана не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик і якості товарів і послуг, умов укладення угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, створити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості і довіри між виробником і споживачами, суспільством. Вищевикладене зумовлює актуальність теми дослідження. Питанням становлення і розвитку теорії комунікаційної діяльності присвячено чимало фундаментальних праць відомих фахівців. Проблемі застосування комунікацій присвячені теоретичні та практичні розробки відомих у цій сфері учених таких як: І.Кузнєцова, В. Бондар, Р. Кожухівська, І. Жалба, Р. Акша, Г. Армстронг, В.Полукаров, Т. Примак, Т. Лук'янець, Є. Голубкова, Т. Діброва, Ф. Котлер, К.Пацалюк, В. Крамаренко, І. Бондаренко, С. Гаргавенко, Г. Янковська, Н. Івашова, Р. Кожуховська. Аналіз праць цих та інших учених показав, що в Україні майже відсутні наукові дослідження, присвячені застосуванню комунікацій у господарській діяльності підприємств на ринку техніки та обладнання. Метою написання роботи є теоретичне і практичне дослідження комунікаційної діяльності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА»на ринку техніки та обладнання в сучасних умовах та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У зв’язку з поставленою метою основні завдання дослідження: ‒ охарактеризувати діяльність підприємства торгівлі на ринку техніки та обладнання; ‒ провести оцінку комунікаційної діяльності ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА»; ‒ обґрунтувати заходи щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства торгівлі на ринку техніки та обладнання; ‒ представити економічне обґрунтування заходів удосконалення комунікаційної діяльності на підприємстві ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА». Об’єктом дослідження є процес комунікацій ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА». Предметом дослідження є теоретичні і практичні засади дослідження комунікаційної діяльності на ринку техніки та обладнання. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань в кваліфікаційні роботі використовуються наступні методи: вивчення монографічних публікацій та наукових статей; вивчення нормативно-правової бази; порівняльний метод; розрахунково-аналітичний та структурно-динамічний методи; метод експертних оцінок. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові акти, фахова література, матеріали наукових конференцій та періодичних видань, внутрішня маркетингова інформація і дані управлінського і фінансового обліку ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА».КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА РИНКУ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ (за матеріалами ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР МАРКЕТИНГА», м. Київ)Other