Коровіна Олена ВолодимирівнаГушленко Дар’ї Костянтинівні2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2605ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАГушленко Д.К. Еvent-маркетинг як інструмент маркетингових комунікації (на матеріалах ТОВ «ГОТЕЛЬ-МЕНЕДЖМЕНТ»). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг», освітньою програмою «Рекламний бізнес». Робота присвячена дослідженню теоретичних засад еvent-маркетингу як інструменту маркетингових комунікації, зокрема в роботі розкрито сутність та основні функції event-маркетингу в просуванні бренду, а також досліджено основні заходи та інструменти івент-маркетингу. В рамках дослідження наведено характеристику маркетингового середовища ТОВ «Готель-Менеджмент» та проведено аналіз маркетингових комунікацій ТОВ «Готель-Менеджмент». В третьому розділі кваліфікаційної роботи наведено напрямки вдосконалення Еvent-активності в ТОВ «Готель-Менеджмент» та проведено оцінку їх ефективності. Зроблено відповідні висновки, зокрема ефективність Eventактивності є значною, як з точки зору отриманого прибутку, так і з точки зору зміцнення іміджу компанії, що робить цю стратегію важливою складовою розвитку ТОВ «Готель-Менеджмент» на наступний період. Ключові слова: event-маркетинг, event-активності, готель, ефективність, операційний план. Hushlenko D.K. Event Marketing as a Tool of Marketing Communications (Based on the Materials of LLC «HOTEL MANAGEMENT»). Qualification work for the acquisition of a master’s degree in the specialty «Marketing,» educational program «Advertising Business.» This work is dedicated to the study of the theoretical foundations of event marketing as a tool for marketing communications. Specifically, the essence and main functions of event marketing in brand promotion are disclosed, as well as the key activities and tools of event marketing. The research includes a description of the marketing environment of LLC «Hotel Management» and an analysis of its marketing communications. The third chapter of the qualification work outlines the directions for improving event activities in LLC «Hotel Management» and evaluates their effectiveness. Corresponding conclusions are made, including that the effectiveness of event activities is significant both in terms of generated profit and in strengthening the company’s image, making this strategy an essential component of the development of LLC «Hotel Management» for the upcoming period. Keywords: event marketing, event activities, hotel, effectiveness, operational plan.ukЕVENT-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЇBook