Гуцал, Н.2025-10-072025-10-072025Гуцал, Н. (2025). Ідентичність бренду у діяльності підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (307–313). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11586В сучасних умовах глобалізації та високої динаміки розвитку ринкових відносин бренд стає важливим стратегічним ресурсом підприємства, сприяючи не лише розширенню присутності на ринку, а й формуванню доданої вартості продукції. Формування та управління ідентичністю бренда компанії набуває особливої важливості. Управління ідентичністю бренда вимагає комплексного підходу, що поєднує маркетингові, комунікаційні, соціальні та емоційні аспекти діяльності компанії. Чітко сформована і послідовно реалізована ідентичність дозволяє бренду бути впізнаваним, створювати стійкі асоціації у свідомості споживачів і зміцнювати їхню лояльність у конкурентному середовищі.ukAttribution 4.0 Internationalбрендова ідентичністьмаркетингове управліннястратегія брендаIntersportпозиціонуваннялояльність споживачівомніканальністьемоційний брендингbrand identitymarketing managementbrand strategypositioningcustomer loyaltyomnichannelemotional branding.Ідентичність бренду у діяльності підприємствArticle307-313