Волошин В.2025-01-062025-01-062024Волошин, В. (2024). Інноваційний потенціал суб’єктів міжнародного бізнесу. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 104–110). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2292This article analyzes the theoretical basis for the formation of innovation potential in international business and develops practical recommendations for its development. Using the example of the Digital Ukraine Association, which is a key player in the provision of consulting services in the field of innovation, the article analyzes its innovation potential and efficiency in the global business environment. The favorable conditions for development are assessed, priorities and recommendations for cooperation with international partners and expansion of activities in the international market are identified.У даній статті проаналізована теоретична база формування інноваційного потенціалу в міжнародному бізнесі та розробляються практичні рекомендації для його розвитку. На прикладі Асоціації Digital Ukraine, яка є ключовим гравцем у наданні консалтингових послуг у сфері інновацій, аналізується її інноваційний потенціал та ефективність у глобальному бізнес-середовищі. Оцінюється сприятливість умов для розвитку, визначаються пріоритети та рекомендації щодо співпраці з міжнародними партнерами та розширення діяльності на міжнародному ринку.ukінноваційний потенціал, інновації, суб’єкт міжнародного бізнесу, Асоціація Digital Ukraine, консалтингові послуги, інформаційні технології, стартап, бізнес середовищеІнноваційний потенціал суб’єктів міжнародного бізнесуArticle