ХУДЯКОВА Д.2025-10-282025-10-282025Швець, К. (2025). Цифрова трансформація як ключовий чинник розвитку міжнародних компаній. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (72–77). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12158У статті розглядається конкурентоспроможність компаній у сфері фінансових послуг на міжнародному ринку. В рамках дослідження аналізуються фактори, що впливають на здатність банківських установ конкурувати в умовах глобалізації та постійних змін ринкових умов. Досліджуються основні стратегії підвищення конкурентоспроможності, такі як інтеграція інноваційних технологій, адаптація до потреб клієнтів, вдосконалення процесів обслуговування та забезпечення високої якості послуг. Стаття також акцентує увагу на важливості стратегічного управління та ефективного маркетингу для підтримання конку¬рентоспроможності банків на міжнародній ареніukAttribution 4.0 InternationalКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ КОМПАНІЙ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГArticle72–77