Петренко, М.2025-04-022025-04-022023Петренко, М. (2023). Маркетингове забезпечення процесу управління персоналом підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 138–143). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8398У статті охарактеризовано теоретичні та практичні аспекти маркетингового забезпечення управління персоналом підприємства. Розкрито сутність та охарактеризовано інструменти маркетингового забезпечення процесу управління персоналом. Визначено особливості використання маркетингового забезпечення управління персоналом у діяльності підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalперсоналмаркетингове забезпеченняHR-брендперсонал-маркетингpersonnelmarketing supportHR-brandpersonnel-marketing.Маркетингове забезпечення процесу управління персоналом підприємстваArticle