Лапченко Інна ОлександрівнаЯщенко Оксана Анатоліївна2025-01-132025-01-132024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/3353ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКваліфікаційна робота присвячена теоретичному узагальненню та емпіричному визначенню особливостей впливу стилів виховання на стресостійкість підлітків, розробці рекомендацій щодо формування стресостійкості підлітка, враховуючи стилі виховання. Встановлено, що високий рівень прийняття, розуміння, відповідний рівень контролю з боку батьків сприяє розвитку здорових стосунків між поколіннями та високій стресостійкості підлітків. Рекомендовано розвиток навичок саморегуляції та адаптивного мислення у підлітків, а також створення сприятливого середовища для зменшення рівня стресу та підвищення емоційному благополуччю підлітків. Ключові слова: стрес, стресостійкість, підлітковий вік, психологічна стійкість, стиль батьківського виховання. The qualification paper is dedicated to the theoretical generalization of the impact of parenting on adolescents' stress resilience and the empirical analysis of how different parenting styles influence adolescent stress resilience. The study aims to develop recommendations for fostering stress resilience in adolescents while considering parenting styles. This research addresses an important scientific and practical task by further developing theoretical foundations, methodological approaches, and practical recommendations for enhancing adolescents' stress resilience through their own efforts and with the support of surrounding adults. The study examines the correlation between family upbringing characteristics and the formation of adolescents' stress resilience. Keywords: stress, stress resilience, adolescence, psychological stability.ukВПЛИВ СТИЛЮ ВИХОВАННЯ НА СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ПІДЛІТКІВBook