Ужва, Ю.2025-10-072025-10-072025Ужва, Ю. (2025). Інструменти побудови рекламної кампанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (140–146). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11528У статті досліджується розвиток піходів до створення сильного бренду. Проаналі-зовано сучасні підходи до формування рекламних кампаній за допомогою різних підходів до брендингу. Проаналізовано сучасну класифікацію брендів. Визначено тренди у сфері визначення ефективності рекламних кампаній.ukAttribution 4.0 Internationalрекламавпізнаваність брендубрендбрендингцільова аудиторіяпросування брендуadvertisingbrand awarenessbrandbrandingtarget audiencebrand promotion.Інструменти побудови рекламної кампаніїArticle140-146