Гребенєва, А.2025-01-222025-01-222024Гребенєва, А. (2024). Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 129–134). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4949The article revealed the relevance of customer orientation in the company. The concept of the essence and basic principles of client-orientation in branding were defined. The methods of client-orientation of the brand were assessed.У статті було розкрито актуальність клієнтоорієнтованості в компанії. Визначено поняття, сутність та основні принципи клієнтоорієнтованості в брендингу Проведено оцінку методів клієнтоорієнтованості бренду.ukклієнтоорієнтованістьспоживач (клієнт)конкурентні перевагипотребитурботазручністьcustomer orientationconsumer (client)competitive advantagesneedscareconvenience.Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компаніїArticle