Стецюк, А.2025-01-212025-01-212024Стецюк, А. (2024). Маркетинг менеджмент підприємств у цифровому середовищі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 296–303). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4830The article is aimed at researching the functionality of marketing management of enterprises in the digital environment. The article presents the approaches of domestic scientists to the essence of «marketing management». In addition, the article considers the model of management of marketing activities of enterprises, attention is focused on the principles and functions of marketing management in the digital environment.Стаття спрямована на дослідження функціоналу маркетинг-менеджменту підприємств у цифровому середовищі. В статті наведено підходи вітчизняних науковців до сутності «маркетинг менеджменту». Також додатково, в статті розглянуто модель управління маркетинговою діяльністю підприємств, увагу зосереджено на принципах і функціях маркетингового управління в цифровому середовищі.ukмаркетинг-менеджментнапрями діджиталізаціїдослідження і формування попиту у цифровому середовищіmarketing managementdigitalisationresearch and demand generation in the digital environment.Маркетинг менеджмент підприємств у цифровому середовищіArticle