Виш, Анастасія Русланівна2025-10-072025-10-072024Виш А. Р. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11576ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасне суспільство переживає швидкі трансформації у сферах економіки, освіти та соціально-культурного розвитку. Ці зміни ставлять перед людьми нові завдання у розвитку особистості, вимагаючи розвиненого креативного мислення, уяви, емоційних та мотиваційно-вольових сфер та здатності адаптуватися до змін. Одним із ключових завдань сучасної освіти є оптимізація формування особистості в її інтелектуальному, творчому, соціально-культурному, особистісному та духовному аспектах. Головною передумовою досягнення цієї мети є забезпечення соціально-психологічної адаптації до нових умов навчання. У зв'язку з проблемою адаптації у процесі навчання можна виділити три складні періоди: вступ до першого класу, перехід в основну школу та перехід в старшу школу. Варто зауважити, що у зв’язку з тим освітній процес являє собою безперервні зміни умов та вимог навчання та поєднується з постійним та активним фізичним, психічним, особистісним та соціальним розвитком дитини, адаптація, триває фактично весь період навчання учня.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІBachelor Thesis