Головань, Ю.2025-04-022025-04-022023Головань, Ю. (2023). Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 44–50). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8365У статті описується поняття маркетингу, ефективність маркетингу на підприємстві, завдання маркетингу, цілі маркетингу. Розкривається завдання та структура маркетингу. Розглядаються маркетингові стратегії підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингова діяльністьмаркетингова структураспоживачметоди оцінкимаркетингові дослідженняаналізmarketing activitymarketing structureconsumerevaluation methodsmarket researchanalysis.Аналіз маркетингової діяльності на підприємствіArticle