Андрущенко, А.2025-04-012025-04-012023Андрущенко, А. (2023). Клієнтоорієнтований підхід у системі управління підприємством. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 119–129). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8297У статті визначено основі методологічні аспекти клієнтоорієнтованого підходу до управління підприємством. Розглянуто типи програм лояльності в складі клієнто-орієнтованості, їх основні критерії та класифікацію. Встановлено, що охарактеризовані методики і моделі управління клієнтоорієнтованістю, допоможуть підприємству ретельно проводити аналіз цільової аудиторії і завойовувати її прихильність.ukAttribution 4.0 Internationalуправлінняпідходиклієнтоорієнтованістьспоживачлояльністьmаnаgementаpproаchescustomer orientаtionconsumerloyаlty.Клієнтоорієнтований підхід у системі управління підприємствомArticle