Кулікович, Д.2025-04-022025-04-022023Кулікович, Д. (2023). Стратегія як основний елемент управління маркетингом підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 99–106). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8392Стратегічне управління маркетингом є важливим аспектом діяльності будь-якого підприємства. Це дозволяє підприємству розробляти та реалізовувати стратегії маркетингу, які допомагають досягати поставлених цілей та задовольняти потреби клієнтів. У цій статті буде розглянуто стратегічне управління маркетингом на прикладі КП УЗН Святошинського району м. Києва.ukAttribution 4.0 Internationalстратегіяуправління підприємствоммаркетингбренданаліз ринкуконкуренціяenterprise managementmarketingbrandmarket analysiscompetition.Стратегія як основний елемент управління маркетингом підприємстваArticle