Овраменко, С.2025-01-162025-01-162024Овраменко, С. (2024). Використання соціальних мереж у центрі фізичної реабілітації. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 185–189). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4095The article highlights key trends in the use of social media relevant for physical rehabilitation centers in 2024. It covers topics such as creating quality video content, engaging influencers, integrating artificial intelligence, and utilizing social platforms for brand development and customer interaction.Стаття висвітлює ключові тенденції у використанні соціальних мереж, актуальні для центрів фізичної реабілітації в 2024 році. Розглядаються питання створення якісного відеоконтенту, залучення інфлюенсерів, інтеграції штучного інтелекту, а також використання соціальних платформ для розвитку бренду та взаємодії з клієнтами.ukмаркетинг у соціальних мережахсоціальні мережівідеоконтентінфлюенсер-маркетингштучний інтелектрозвиток брендумаркетингові комунікаціїцентр фізичної реабілітаціїSMMsocial mediavideo contentinfluencer marketingartificial intelligencebrand developmentmarketing communicationsphysical rehabilitation centerВикористання соціальних мереж у центрі фізичної реабілітаціїArticle