Куценко, А.2025-04-012025-04-012023Куценко, А. (2023). Застосування брендингу у сфері комунальних послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 185–192). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8317У статті розглянуто особливості розвитку ринку житлово-комунальних послуг в Україні. Проведений аналіз довів, що комунальні підприємства в цілому залишаються стабільно збитковими. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу в сфері комунальних послуг.ukAttribution 4.0 Internationalринок житлово-комунальних послугреформування ринку комунальних послугконкурентне середовищеформування бренду комунального підприємстваmаrket of housing аnd communаl servicesprocess of reforming the utility mаrketcompetitive environmentbrаnding of the utility compаny.Застосування брендингу у сфері комунальних послугArticle