Павлова, Д.2025-04-012025-04-012023Павлова, Д. (2023). Управління людськими ресурсами в системі розвитку бренду кооперативу «ВИЩА ШКОЛА № 3». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 204–211). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8322У статті розглянуто основні чинники та складові процесу управління людськими ресурсами в обслуговуючому кооперативі «Вища школа №3», внесено пропозиції щодо ефективності удосконалення управління людськими ресурсами на ринку надання житлово-комунальних послуг.ukAttribution 4.0 InternationalОК «Вища школа №3»HR-брендінг і HR-брендстратегія підприємстваперсонал–технологіїмаркетингові ціліOK «Higher School No. 3»HR-brаnding аnd HR-brаndenterprise strаtegypersonnel-technologymаrketing goаls.Управління людськими ресурсами в системі розвитку бренду кооперативу «ВИЩА ШКОЛА № 3»Article