Голуб (Кашина), Н.2025-03-172025-03-172024Голуб (Кашина), Н. (2024). Генезис готельної послуги як об’єкта стратегічного маркетингу. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 84–88). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7625У статті виявлено ключові аспекти, пов’язані з еволюцією та розвитком готельного бізнесу в контексті маркетингових стратегій. Описано, як готельні послуги стали не лише засобом задоволення потреб клієнтів, а й об’єктом стратегічного маркетингу, що вимагає систематичного аналізу та підходів для ефективного управління. Висвітлено, які чинники впливають на генезис готельної послуги і як цей процес формується у контексті стратегічного маркетингу, включаючи попит, конкуренцію, інновації та вимоги споживачівukAttribution 4.0 Internationalготельна послугагенезисстратегічний маркетингмаркетингове управління hotel servicegenesisstrategic marketingmarketing managementГенезис готельної послуги як об’єкта стратегічного маркетингуArticle84–88