Антонюк, А.2025-03-182025-03-182024Антонюк, А. (2024). Методичні підходи до розроблення та реалізації івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.5–13). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7719У статті розглянута узагальнена сутність понять «івент», «івент-менеджмент», обґрунтування появи поняття «лакшері-івент», методологічні аспекти розробки івент-програм для VIP-споживачів сфери гостинності, особливості ринку «лакшері», виклад основних тенденцій, які формуються у сфері організації розкішних подій.ukAttribution 4.0 Internationalівентівент-менеджментлакшері івентнадбагаті особи (UHNWI)рівень LTV«тиха розкіш»«бутік івент»екологічно орієнтовані подіїміленіалипокоління Zпокоління Alpha. eventevent managementluxury eventultra-rich individuals (UHNWI)LTV level«quiet luxury»«boutique event»environmentally oriented eventsmillennialsgeneration Zgeneration Alpha.Методичні підходи до розроблення та реалізації івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів vip-споживачівArticle