Калініна, О.2025-01-222025-01-222024Калініна, О. (2024). Формування рекламної стратегії просування стоматологічних послуг: необхідність сьогодення. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 41–48). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4919The study focuses on the current problem of developing an advertising strategy for promoting dental services in the conditions of increasing competition in the Ukrainian market. The article analyzes the necessity and effectiveness of advertising strategies for promotion and their impact on attracting and retaining clients in dental clinics, highlighting the importance of a well-planned advertising strategy for the successful operation of dental clinics.Дослідження зосереджується на актуальній проблемі формування рекламної стра-тегії просування стоматологічних послуг в умовах зростаючої конкуренції на ринку Україні. У статті аналізується необхідність та ефективність рекламних стратегій просування та їх вплив на залучення та утримання клієнтів у стоматологічних клініках, висвітлено важливість правильно спланованої рекламної стратегії для успішного функціонування стоматологічних клінік.ukрекламна стратегіяпросуваннястоматологічні послугиконкуренціяклієнтимаркетингadvertising strategypromotiondental servicescompetitionclientsmarketingФормування рекламної стратегії просування стоматологічних послуг: необхідність сьогоденняArticle