Григоренко, А.2025-01-242025-01-242024Григоренко, А. (2024). Інтернет-маркетинг підприємства «Comfy». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 19–24). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5028The article examines the essence of the concept of Internet marketing of the enterprise. The difference between traditional and Internet marketing of the enterprise is reflected. The expenses for the marketing work of the «COMFY» enterprise are given, and a portrait of the brand’s goals is given. Also, during the study, the main marketing channels of «COMFY», the age parameters of the share of the target audience of the enterprise were formed, and Internet marketing was analyzed in comparison with existing industry competitors.У статті досліджено сутність поняття інтернет маркетингу підприємства. Відображено різницю традиційного та інтернет-маркетингу підприємства. Наведено витрати на маркетингову роботу підприємства «COMFY», наведено портрет цілей бренду. Також в ході дослідження було сформовано основні маркетингові канали «COMFY», вікові параметри частки цільової аудиторії підприємства, а також проаналізовано інтернет маркетинг в порівнянні до існуючих галузевих конкурентів.ukінтернет-технологіїінтернет-маркетингінформаційні технологіїInternet technologiesInternet marketinginformation technologiesІнтернет-маркетинг підприємства «Comfy»Article