Прокоф’єва, В.2025-01-222025-01-222024Прокоф’єва, В. (2024). Інструменти просування товарів/послуг у маркетинговій діяльності підприємства АТ «Житомирські ласощі». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 57–61). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4924Promotion of goods and services is a critically important aspect of marketing, which significantly affects the success of the enterprise. This article examines various tools that are used to promote goods and services within the framework of marketing activities of Zhytomyr Lasoshchi, a leading company in the confectionery market of Ukraine.Просування товарів і послуг є критично важливим аспектом маркетингу, який суттєво впливає на успіх підприємства. У цій статті досліджено різні інструменти, які використовуються для просування товарів і послуг у рамках маркетингової діяльності «Житомирських ласощів», провідної компанії на ринку кондитерських виробів України.ukіміджбрендпросуваннястратегіямаркетинг-міксimagebrandpromotionstrategymarketing mixІнструменти просування товарів/послуг у маркетинговій діяльності підприємства АТ «Житомирські ласощі»Article