Карпова, В.2025-04-022025-04-022023Карпова, В. (2023). Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 66–73). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8387У статті досліджуються тенденції розвитку концепції соціально-етичного маркетингу. Розглянуто особливості впровадження соціально-етичного маркетингу в діяльність підприємства, систематизовано умови його застосування, визначено місце соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством.ukAttribution 4.0 Internationalсоціально-етичний маркетинглояльністьклієнтцінностімаркетинг відносинекологічна свідомістьsocial and ethical marketingloyaltycustomervaluesrelationship marketingenvironmental awareness.Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствомArticle