Порхун, Д.2025-03-042025-03-042024Порхун, Д. (2024). Основи управління маркетинговою діяльністю підприємства торгівлі у період воєнного стану. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації. Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с.129 –134). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7067У статті проаналізовано сутність маркетингу, маркетингової діяльності. Визначено елементи маркетингового комплексу «4Р», «7Р». Розглянуто особливості трансформації маркетингу за період воєнного стануukAttribution 4.0 InternationalОснови управління маркетинговою діяльністю підприємства торгівлі у період воєнного стануArticle129 –134