Грицак, О.2025-04-012025-04-012023Грицак, О. (2023). Рекламні стратегії на підприємствах: формування та впровадження. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 16–24). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8281Стаття присвячена дослідженню методичних аспектів формування рекламних стратегій на підприємствах. В ході дослідження у статті було надано визначення поняттю «реклама», також сформовано ряд ключових завдань рекламної стратегії. В роботі відображено особливості формування рекламних стратегій. Представлено послідовний алгоритм для визначення ефективності рекламних стратегій.ukAttribution 4.0 Internationalрекламарекламна стратегіяцільова аудиторіярекламна кампаніяефективністьаdvertisingаdvertising strаtegytаrget аudienceаdvertising cаmpаigneffectiveness.Рекламні стратегії на підприємствах: формування та впровадженняArticle