Нелеп Діана2024-10-302024-10-302020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/954ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Зміна ринкових умов вимагає від підприємств різних форм власності та видів діяльності перегляду концепцій маркетингу та інструментів впливу на споживачів. Останнім часом увагу вчених привертає внутрішній маркетинг, роль якого у підвищенні ефективності діяльності підприємства зростає в умовах ринку. Для рекламного агентства внутрішній маркетинг допомагає підтримувати системність в межах управління маркетинговою діяльністю. Уперше теоретичні засади «внутрішнього маркетингу» було розроблено дослідниками скандинавської школи маркетингу в межах теорії маркетингу послуг, основоположником якої є К. Гронроос. У подальшому сутність та особливості внутрішнього маркетингу досліджували такі зарубіжні науковці: М. Данмор, Л. Беррі, А. Парасураман. Окремі питання розглядалися в працях Ф. Котлера, К. Лавлока, П. Ейгліє і Е. Ланжара. Серед вітчизняних дослідників сутність, зміст та інструменти внутрішнього маркетингу розглядали Т. Примак, А. Войчак, Ю. Каракай, М. Сагайдак, О. Окунєва. На сьогодні більшість невирішених питань теми дослідження стосується інтерпретації поняття внутрішнього маркетингу у сучасних реаліях, побудови етапів його реалізації з урахуванням специфіки діяльності рекламного агентства.Внутрішній маркетинг рекламного агентства (за матеріалами ТОВ «ГОЛДВІЗОР Україна», м. Київ)Other