Воробйова, Л.2025-01-222025-01-222024Воробйова, Л. (2024). Використання динамічних креативів у рекламних кампаніях. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 13–17). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4910Advertising creatives play a key role in the modern perception of advertising in social networks. This research paper explores the use and impact of dynamic creatives in advertising campaigns. Increasing competition in the market and changes in consumer preferences create a need for advertising strategies that attract attention and encourage consumers to interact with the brand.Рекламні креативи відіграють ключову роль в сучасному сприйнятті реклами в соціальних мережах. Ця наукова стаття досліджує використання та вплив динамічних креативів у рекламних кампаніях. Зростання конкуренції на ринку та зміни у споживчих уподобаннях створюють потребу у рекламних стратегіях, що привертають увагу та заохочують споживачів до взаємодії з брендом.ukдинамічні креативиперсоналізована рекламарекламна кампаніяCTRCPСметрикиінтерактивні креативиdynamic creativespersonalized advertisingadvertising campaignCPSmetricsinteractive creativesВикористання динамічних креативів у рекламних кампаніяхArticle