Власенко, А.2025-10-072025-10-072025Власенко, А. (2025). Організація бренд-менеджменту на підприємстві. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (165–170). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11544У статті розглянуто сучасні підходи до організації бренд менеджменту на підприємстві, які відповідають викликам динамічного ринку та зростаючим очікуванням споживачів. Визначено ключові орієнтири ефективного управління брендом, зокрема клієнтоорієнтованість, цифрову трансформацію, культурно-ціннісний підхід та інтегровану комунікацію.ukAttribution 4.0 Internationalбренд, бренд менеджмент, управління, цінності бренду, brand, brand management, management, brand values.Організація бренд-менеджменту на підприємствіArticle165-170