Драна, Олександра Олександрівна2025-10-072025-10-072024Драна О. О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11566ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАІнклюзивна освіта спрямована на задоволення освітніх потреб всіх учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей, що вимагає адаптації педагогічного процесу для формування здорового способу життя кожної дитини. Особливо актуальним це питання стає в умовах воєнного стану в Україні, коли воєнні дії і їх наслідки глибоко впливають на соціально-економічне життя країни та психологічний клімат у суспільстві. Діти та підлітки стикаються зі стресовими факторами, що можуть негативно позначитися на їхньому фізичному та емоційному здоров'ї, а також на мотивації до навчання та соціалізації. Інклюзивне освітнє середовище має потенціал для реалізації програм здорового способу життя, адаптованих до потреб учнів з особливими освітніми потребами, сприяючи їх психоемоційній стабільності та загальному благополуччю.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯBachelor Thesis