Крівченко. Д.2025-04-022025-04-022023Крівченко. Д. (2023). Інструменти просування підприємства на ринку одягу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 109–114). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8385У статті обґрунтовано ключові інструменти просування підприємства на ринку одягу на прикладі ТОВ «ІННЕТ». Запропоновано алгоритм організації управління інструмен¬тарієм просування підприємстваukAttribution 4.0 Internationalринок одягуфабрикабрендпросуванняінструментарійкомбінація clothing marketfactorybrandpromotiontoolscombinationІнструменти просування підприємства на ринку одягуArticle109–114