Кайнер Олеся2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/879ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми полягає у тому, що формування рекламного продукту є важливою частиною процесу організації рекламної діяльності. При цьому важливим є врахування особливостей та специфіки реклами, сегментацію її розміщення. У роботі охарактеризовано теоретичні основи розміщення рекламних матеріалів у ЗМІ. Проведено дослідження механізмів розміщення рекламних матеріалів на телеканалі «Бізнес Медіа ЛТД». Обґрунтовано вибір інструментів для роботи з рекламою. Здійснено розробку плану по вдосконаленню процесу роботи з рекламними матеріалами.. Ключові слова: рекламна діяльність, телебачення, ефективність, реклама, просування, комунікації, інтернет-реклама.МЕХАНІЗМИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ МАТЕРІАЛІВ У ЗМІ (за матеріалами ТОВ «Бізнес Медіа ЛТД», м. Київ)Other