Турко, П.2025-03-172025-03-172024Турко, П. (2024). Корпоративна репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 69–74). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7622У статті висвітлено теоретичні засади формування корпоративної репутації суб’єкта гостинності. Обґрунтована еволюція становлення та сутність корпоративної репутації. Продемонстровано процес її формування та фактори впливу на корпоративну репутацію суб’єкта гостинностіukAttribution 4.0 Internationalсуб’єкт гостинностірепутаціяіміджгудвіл subject of hospitalityreputationimagegoodwillКорпоративна репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинностіArticle69–74