Некоз, Є.2025-04-022025-04-022023Некоз, Є. (2023). Сучасні інструменти брендингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 112–118). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8394Стаття присвячена огляду сучасних маркетингових технологій та інструментів брендингу. У статті досліджуються різні підходи до брендингу, такі як бренд-ідентичність, бренд-імідж та бренд-особистість. Також розглядаються різні маркетингові інструменти, які допомагають підтримувати та розвивати бренд, такі як соціальні мережі, контент-маркетинг, відео-маркетинг та інші. Дослідження базується на аналізі відомих компаній та експертів у галузі маркетингу. Стаття допоможе читачам ознайомитися з основними технологіями та інструментами, які використовуються в сучасному маркетингу для підтримки та розвитку брендів.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингбрендбрендингсоціальні мережіконтент-маркетингвідео-маркетингmarketingbrandbrandingsocial networkscontent marketingvideo marketing.Сучасні інструменти брендингуArticle