Іванусенко, А.2025-10-072025-10-072025Іванусенко, А. (2025). Аналiз та оцiнка маркетингових комунiкацiй у соцiальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (325–331). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11589У сучасному цифровому середовищi соцiальнi мережi стали невiд’ємною складовою системи маркетингових комунiкацiй. Для компанiї Nemiroff, одного з провiдних виробникiв алкогольної продукцiї в Українi та за її межами, ефективна комунiкацiя у соцiальних мережах є критично важливою для формування iмiджу бренду, залучення нових споживачiв i пiдтримки лояльностi iснуючих. Ця стаття спрямована на аналiз i оцiнку маркетингових комунiкацiй компанiї Nemiroff у соцiальних мережах з метою виявлення ефективних iнструментiв та зон для подальшого вдосконалення.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинговi комунiкацiїсоцiальнi мережiNemiroffцифровий маркетингбрендингефективнiсть marketing communicationssocial mediadigital marketingbrandingeffectiveness.Аналiз та оцiнка маркетингових комунiкацiй у соцiальних мережахArticle325-331