Дяденко Єлизавета2024-11-112024-11-112020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1071ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСучасні умови та розвиток технологій спонукають керівників компаній замислюватись над тим, як втримати свої позиції серед конкурентів, які заходи провадити для підвищення іміджу, а головне – як отримати лояльних споживачів. Інструменти маркетингу дозволяють знайти відповіді на ці не прості для підприємців питання та вдосконалити способи покращення діяльності компанії. Одним з таких інструментів виступає – реклама, багатогранна складова комплексу маркетингу, що відображена у складовій просування. Реклама, як продукт чи послуга – надається спеціалізованими агентствами для відображення найкращих та вигідних характеристик товару чи послуги, що рекламується, в подальшому для привернення уваги та стимулюванню збуту продукції. Реклама, як форма комунікації – зв’язок між рекламодавцем та кінцевим або потенційним споживачем (передача звернення від джерела інформації до її отримувача). Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що реклама залишається основним інструментом системи маркетингових комунікацій. Вона постійно розвивається наповнюючись новими формами, що покликані задовольняти потреби виробників та бути доступними і зрозумілими для споживачів. Реклама – найпотужніший та найпоширеніший стимулятор розвитку.Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства за матеріалами ТОВ «Актив Груп ТГ», м. КиївOther