Пасьовин, А.2025-04-032025-04-032023Пасьовин, А. (2023). Аналіз сайту підприємства відповідно до вимогпошукових систем. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 354–361). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8498В статті визначено концептуальні засади проведення аналізу сайту підприємства на відповідність вимогам пошукових систем. В основі дослідження покладено узагальнення сутності і змісту поняття «SEO аналіз», досліджено структуру методів SEO-оптимізації сайтів, наведено внутрішні і зовнішні чинники проведення аналізу сайту на відповідність вимогам пошукових системukAttribution 4.0 Internationalсайтаналіз сайтупошукова система sitesite analysissearch engineАналіз сайту підприємства відповідно до вимогпошукових системArticle354–361