Гогуадзе, С.2025-01-222025-01-222024Гогуадзе, С. (2024). Позиціонування у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 123–129). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4944The article discusses the concept of positioning, the characteristics behind which it is formed, the stages of developing a strategy for forming and positioning a brand, the application of positioning light and ham brands in work.У статті розглянуто поняття позиціонування, характеристики, за якими воно формується, етапи розробки стратегії формування та просування позиціонування бренду, приклади позиціонування світових і вітчизняних брендів в роботі.ukпозиціонуваннязавдання позиціонуваннявиди позиціонуваннябренд-менеджментpositioningpositioning taskstypes of positioningbrand managementПозиціонування у бренд-менеджментіArticle