Савенко Олександри2024-09-102024-09-102020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/534ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙАНА РОБОТАПросування компанії в соціальних мережах — це можливість розвитку інноваційних форм комунікацій між компанією, клієнтами, підрядниками та потенційними споживачами. Соціальні мережі мають потужний потенціал для побудови "діалогового" відкритого спілкування, яке в свою чергу відкриває нові можливості. З такої точки зору соціальні мережі є практичним механізмом підтримки маркетингових комунікацій компаній в Інтернеті. Головними причинами активного впровадження соціальних мереж в економічну діяльність стали: - збільшення відвідувачів електронних сторінок компаній; - розширення масштабів охоплення цільових аудиторій; - встановлення та налагодження зворотного зв'язку з реальними та потенційними клієнтами; - посилення ефекту "вірусного" розповсюдження інформації та її оперативне донесення до нових верств населення. Нехтування соціальними медійними опціями, означатиме недосягнення цільових орієнтирів діяльності. У сучасних конкурентних умовах це загрожуватиме економічному суб'єкту не лише погіршенням позицій, а й звуженням перспектив оновлення виробничих активів, позбавлення шансів на динамічну інтеграцію в інформаційну економіку. Доцільно згадати наступні дисертаційні дослідження. О. Дубовиком досліджено управління Інтернет-рекламою на підприємствах торгівлі, Р. Кожухівською — розвиток сучасних маркетингових інформаційних технологій в комунікаційних стратегіях підприємств України, М. Лебеденко — застосування Інтернет технологій в управлінні маркетинговими комунікаціями поліграфічних підприємств, І. Литовченко — Інтернет-маркетинг промислових підприємств, О. Стельмахом — інтерактивні маркетингові комунікації в менеджменті підприємства та ін. Якщо узагальнити, то вітчизняними науковцями здійснено науковий аналіз Інтернетфактору в розвитку більшості сфер економічної діяльності, де можуть бути застосовані інформаційні технології. Разом з тим, вплив соціальних мереж на маркетингові комунікаційні стратегії підприємств заслуговує на окремий аналіз. Це пояснюється стрімким розвитком як самих соціальних мереж, так і підприємств. Мета випускної кваліфікаційної роботи - розробити рекомендації для покращення комунікаційної діяльності «Drydope» в соціальних медіа. Для досягнення поставленої мети були поставлені наступні завдання: 1) дослідити конкурентоспроможність підприємства для здійснення комунікаційної діяльності; 2) проаналізувати комунікаційну діяльність «Drydope»; 3) розробити рекомендації до заходів комунікаційної програми продукту. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти комунікаційної діяльності в соціальних медіа підприємства «Drydope».Комунікації підприємства в соціальних мережах (за матеріалами ФОП «Руденко Вікторія Ігорівна», м. Київ)Other