Коваленко Ірина2024-09-092024-09-092020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/501ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАОсновним елементом політики маркетингових комунікацій виступає реклама, без якої неможливо проінформувати споживачів про наявні товари або послуги, переконати їх у придбанні продукції або нагадати про її існування. Сьогодні реклама є однією з найважливіших функцій маркетингу, що здійснюється більшістю економічних агентів ринкової діяльності. Ефект реклами є наслідком її впливу на обсяг збуту, рівень доходів та інші показники діяльності фірм-рекламодавців. Обсяг цього ефекту є незрівнянно вищим від витрат на рекламу. Дослідженням рекламної діяльності та PR-діяльності присвячено безліч праць науковців. Глущенко Т. С. [5] виявив тенденції та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Добровольська В. А. [7] досліджувала рекламу як вид підприємницької діяльності. Ілляшенко С. М. [12] вивчала PR як складову комплексу маркетингових комунікацій, його сутність і зміст. Кузьменко М.М. та Поліщук І.І. [17] досліджували рекламу як особливий маркетинговий інструмент впливу на споживача. Такчук В. О. [41] виявив нові тенденції банківського маркетингу: вітчизняний і зарубіжний досвід. Мета дослідження полягає у розробці рекламних заходів у мережі Інтернет АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція» на основі теоретико-практичного аналізу досліджуваної проблематики. Відповідно до мети визначено такі завдання: провести аналіз та характеристика діяльності АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція», провести аналіз рекламних заходів АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція» у мережі Інтернет; здійснити обгрунтування оновленої системи рекламних заходів АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція» у мережі Інтернет; здійснити розробку рекламної кампанії АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція» у мережі Інтернет. Об’єкт дослідження – процес розробки рекламних заходів банківської установи у мережі Інтернет АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція». Предмет – теоретико-методичні аспекти процесу розробки рекламних заходів у мережі Інтернет АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція». Теоретико-методологічною та інформаційною основою дослідження є законодавчо-нормативна база України; наукові розробки зарубіжних і вітчизняних вчених з проблем маркетингового потенціалу, маркетингу, менеджменту, управлінського обліку, стратегічного маркетингу, стратегічного управління, економіки; статистична і бухгалтерська звітність банку, дані Державного комітету статистики України, матеріали періодичних видань. Вирішення поставлених у роботі задач здійснено з використанням наступних методів: аналіз і синтез (для обґрунтування теоретичних положень і практичних рекомендацій), методи економіко-статистичного аналізу: порівняння (при аналізі витрат на рекламу та маркетинг за різні часові періоди, оцінки зростання основних фінансових показників), табличний (для представлення розрахунків і конкретних результатів дослідження), графічний; формалізації. Обробка даних здійснювалась з використанням сучасної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами, АТ «Мегабанк», відділення «Київська регіональна дирекція», м. Київ)Other