Василишина Любов МиколаївнаНіколаєва Івана Олексійовича2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2615ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНіколаєв І. О. Маркетингові інструменти в електронній комерції. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню маркетингових інструментів електронної комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko». У роботі розглянуто теоретичні основи електронної комерції, визначено сутність та значення маркетингових інструментів для успішного функціонування інтернетмагазинів. На основі проведених досліджень розроблено стратегію вдосконалення маркетингових інструментів, включаючи впровадження Telegram-бота, активізацію контекстної реклами та покращення SEO-стратегії. Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-магазин, маркетингові інструменти, стратегія, SWOT-аналіз. Nikolaev I. O. Marketing Tools in E-commerce. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the analysis and improvement of marketing tools in e-commerce using the example of the online store "NataNiko." The study examines the theoretical foundations of e-commerce, defining the essence and significance of marketing tools for the successful operation of online stores. Based on the conducted research, a strategy for enhancing marketing tools has been developed, including the implementation of a Telegram bot, the activation of contextual advertising, and the improvement of SEO strategies. Keywords: e-commerce, marketing, online store, marketing tools, strategy, SWOT analysis.ukМаркетингові інструменти в електронній комерціїBook